Název blogu není jednoznačný, snad proto, že různých deníčků zoufalých matek či šťastných paní tady už je i bude dost. Mé příhody nejsou určitě ničím zcela výjimečné, spíš dost všední a tuctové. Já se je snažím jen zkousnout a zpracovat. Ani ne tak pochopit jako přijmout. Najít na nich něco trochu srandovního a posypat je sarkasmem jako buchtu moučkovým cukrem. Vzít si z nich ponaučení a za pár týdnů či měsíců naskočit do stejného vagonu a vše si pro velkou úspěšnost zopakovat.

A když někdo přeci jen nechápe, otáčí očima a přemítá nad mou blbostí, s nehraným klidem mu odvětit: "Může se to stát i vám" :-)

PS: A tenhle klid, nehraný, mně teď přináší mé psaní. Přišla jsem na to, možná pro někoho pozdě, ale kdo nám vlastně určuje, kdy je v životě na co pozdě? Biologické hodiny? Postava, ne zrovna kopírující tvar svatební šněrovačky? Alzheimer?

Přeji příjemné a ničím nerušené počtení :-)


čtvrtek 19. února 2015

3 věci, které bych ještě mohla stihnout do 30ti

Po shlédnutí dnešní epizody Sex and the City jsem opět příjemně pozitivně naladěná a (přiznávám se) i trochu rozdováděná ;-) Ono totiž i řešit vztahy může být někdy sranda. S trochou nadhledu a sebeironie se člověk docela pobaví. Já se takto bavím už skoro 30 let :-P



Vždycky jsem si třeba myslela, že se do třiceti zcela určitě stihnu vdát, a to stoprocentně ještě předtím než se mi narodí děti. Člověk míní, život mění, svatba a svatební noc už dnes nezaručuje přerod panny v ženu. Já se takto přerodila víc než dekádu před ostrou palbou, z níž vzešla Eliška, a za absenci sňatku denně děkuji anděli strážnému. Óká, jednodenní naparování se v princeznovském ohozu tedy škrtám (pánové, doufám, že se teď nahonem nikdo z vás nezblázní, máte totiž už jen ca 2,5 měsíce), ale pořád mám ještě pár týdnů čas něco darebného spáchat. Které jsou tedy ty 3 věci, co bych ještě stihnout mohla?


1) Sbalit zajíčka
V době, kdy mým největším flirtovacím úspěchem rovná se pomrkávání tatínků na hodinách plavání by mé sebevědomí po takové akci jistě zavrnělo blahem. Nicméně by zde hrály svou hlavní roli tyto důležité atributy: musela bych být trochu opilá (a to trochu 2x podtrhnout = skvělá nálada, chuť flirtovat, ale ještě rovná chůze a srozumitelná artikulace), musela by být tma (bez komentáře) a musel by být on opilej. Nebo aspoň natvrdlej. Dost na to, aby nezaregistroval nočník, který jsem mimochodem zapoměla vylejt, pyšně trůnící na svém místě před TV. A opatrnej, aby nešlápl omylem na dětské piano, jak se to často stává mně, a ono nezačlo uprostřed noci vyhrávat melodie bučící kravičky. Ideální by byl i hluchej. To aby se nepodivil, když se Elí k ránu probudí, postaví, vystřelí dudlík a s obrovským důrazem na poslední souhlásku prohlásí: "Báccccc!".

Protože mi je jasné, že by se tu ty trenky zas dlouho neohřály. Možná by si je ani nenatáhl, strčil by je do kapsy a v kalhotách naostro pádil pryč. A já? Pokračovala bych dál, stejně tak, jako když se zapráší po "starších vydáních". Posadila Elku na nočník a vehementně jí tleskala. Dost často se totiž radujeme i smutníme, když jde vlastně o hovno :-)

2) Užít si pořádnou dámskou jízdu
Rozumějte, nemyslím jízdu jako jízdu. S kočárkem. Myslím večer. Samotná. Tedy obklopená kamarádkami, bez témat typu, jakou velikost právě "nosíme". (Btw já nosím stále esko. Přesto mluvím jak trubka v množném čísle. Svatá prostoto!). Bez mega příruční přebalovací tašky narvané křupkama, plenkama a paklu s 80 vlhčenými ubrousky. (Což mi připomíná dnešní konverzaci v prodejně O2. "A jaký typ telefonu byste si představovala?", jsem dotázána s poukazem na stěnu vyskládanou přístroji o formátu čítanky pro 1. třídu. "No tohle rozhodně ne, kam bych dávala pleny?!?" Následkem čehož spokojeně odcházím ušetřena dilema, kde vezmu nezbytných 15 000,- Kč na tu nejkůlovější cihlu.)

Ale zpět k věci. Čistě holčičí vycházky už jsem neměla dlouho. Bůhvíproč jsem si hlídací večery "šetřila" výhradně na setkání s opačným pohlavím. Na výhodné investice holt nemám čuch nebo jsem k nim zatím nedospěla. Totéž platí pro investování energie do vztahů. Kámošky totiž, jakkoli vás možná pomluví, vás obvykle neopustí kvůli vašemu dítěti. Ani se nevyspí s jinou. Neřeknou vám, že pro ně nejste dost sexy. Neusnou uprostřed rozhovoru s vámi. Nehrají si 4x týdně na mrtvého brouka kvůli tréninku. A hlavně! Kamarádek může mít člověk hafo najednou. Bez výčitek :-)

3) Položku za třetí si dnes nechám trochu alibisticky otevřenou. Otevřenou nejen pro sebe a své telecí nápady, nýbrž i pro vás. Mileráda si přečtu vaše návrhy v komentářích. Ale nezapomeňte. Take it easy! Já ten narozeninový rozruch neberu jako podstatný životní přelom. Co se dalo, posrala jsem už do teď. Snad mám ještě aspoň dalších 30 let před sebou na napravování chyb :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat