Název blogu není jednoznačný, snad proto, že různých deníčků zoufalých matek či šťastných paní tady už je i bude dost. Mé příhody nejsou určitě ničím zcela výjimečné, spíš dost všední a tuctové. Já se je snažím jen zkousnout a zpracovat. Ani ne tak pochopit jako přijmout. Najít na nich něco trochu srandovního a posypat je sarkasmem jako buchtu moučkovým cukrem. Vzít si z nich ponaučení a za pár týdnů či měsíců naskočit do stejného vagonu a vše si pro velkou úspěšnost zopakovat.

A když někdo přeci jen nechápe, otáčí očima a přemítá nad mou blbostí, s nehraným klidem mu odvětit: "Může se to stát i vám" :-)

PS: A tenhle klid, nehraný, mně teď přináší mé psaní. Přišla jsem na to, možná pro někoho pozdě, ale kdo nám vlastně určuje, kdy je v životě na co pozdě? Biologické hodiny? Postava, ne zrovna kopírující tvar svatební šněrovačky? Alzheimer?

Přeji příjemné a ničím nerušené počtení :-)


čtvrtek 17. ledna 2019

Volný den

Dnešek bude plodný den, pomyslím si, když zavírám dveře za starší Eliškou a nechávám ji napospas otci. Ne plodný ve smyslu, že bych snad zatoužila po dalším potomkovi, naopak, bez kondomu teď už raději nejdu ani nakoupit do Lidlu, tak moc velkej strach mám a člověk nikdy neví...

Plodný jako bohatý na aktivity a činorodost, která promění náš ušmudlaný byteček po svátcích v útulnou klícku. Konečně DŮKLADNĚ vysaju, vytřu, protřídím vše, co se tu kde válí, vyčistim boty a uložim je do botníku, nakoupim a jako vrchol všeho upeču perník. Vyřídím si nutné schůzky a udělám si čas i na zanedbávanou kamarádku.

A zanedbanou sebe, koukám do zrcadla a běžim si hned zčerstva umejt hlavu. Naplnim pračku, pak sušičku a s uspokojením sleduji tu nádheru, jak to těm holkám jde. 

Když mam tolik času, mohla bych si taky stáhnout nějakej film, napadá mě a sedám k notebooku. Prokrastinace, tři, dva, jedna, START! Přes všechny mé stížnosti, jak po mně ani pes neštěkne, odpovim na pár zpráv (nic lechtivého, bohužel) a vzpomenu si na perník. No, je blbost napřed uklízet a pak manipulovat s moukou, znám se, že. Připravím si tedy ven vše podle receptu, žel bohu se v mouce něco malýho černýho pohybuje. Hm, tak nic, moučník škrtám se seznamu, možná ho udělam později a kontroluji ostatní zásoby ve spíži. Naštěstí svině hejbavky napadly jen mouky. 

Rozčešu si vlasy a vrhnu se na záslužnou činnost vytrhávání obočí, dokud je venku denní světlo, to dá rozum. Pověsit toho, kdo vymyslel zvětšovací zrcadlo, na tohle už žádnej krém nepomůže a alkohol teď pít ještě nemůžu, když možná budu řídit. Mezitím totiž domlouvám přes messenger to kafe. A dort, když perník neklapnul. 

Zhnusená si jdu napatlat make-up a odhrabat auto. Mimochodem, holky, pořídila jsem si miniaturu ikonické tvářenku od Nars v odstínu Orgasm. Musim říct...jo! I když se u mě za celý rok (ROK!) v tomto ohledu nic nezměnilo, tenhle produkt tu iluzi fakt navodí. I bledule jako jsem já se cejtí osvěženě a drží to celej den.

Pak už je čas na oběd, jéje, ten čas letí, ohřeju si zbytky z týdne a salát, respektive zálivku, si už bohužel namíchat nestíhám. Nestihnu ani ustlat a uklidit kuchyni po předem prohraném pečení a voňavé prádlo taky zůstane rozložené po celém bytě (aby se nezmuchlalo samozřejmě). Při nákupu v Bille zaseknu na několik předlouhých minut nervózní rostoucí frontu kvůli svýmu celozrnnýmu pečivu a zlevněnýmu ananasu (kterej pak mimochodem skoro celej vyhodim) a domů dorazim splavená a zmoklá, takže efekt umyté hlavy nula nula nic.

Píp - messenger - na kafe tedy jedeme. Hurá, kafe s kamarádkou a BEZ dětí (běžně jich máme 1-4 ks), vezmu si svou novou květinovou čelenku. Mám půl hodiny čas, který strávím instalací křehké nádhery do těch už zplihlých a krepatých vlasů. Těsně před odchodem ji sundavám a strkám do tašky a na hlavu napicnu kulicha. Jedu.

Auto předtim odhrabat nepotřebovalo, což byl opět muj blbej odhad. Beru plastové hrabýlko s Annou a Elzou a na potřetí se konečně rozjedu. Chlapy na střeše přilehlých garáží to pochopitelně pobaví. Debilové.

Nicméně, v cukrárně zažívám chuťový orgasmus a domů se vracím společensky obohacena a zrelaxovaná. I čelenka se dočkala svého entrée - viz foto 1.




Je půl 6, za chvíli dorazí Elí. Doma bordel jak v tanku, z povinností jsem krom obóča a vynesených odpadků nezvládla lautr nic, ale náladu mám povznesenou, ačkoli ten svařák (foto č. 2) byl nealkoholický.

A víte co? Po víc než půl roce singl bytí je mi samotný občas fakt fajn. Dneska si to uvědomuju poprvý, a tak si to musím zapsat. Červeným písmem.

PS1: Nakonec jsem se hecla a ten perník večer upekla. Oceňuji, že holky milují tu mou low-cost verzi bez nutnosti patlat ho polevou.

PS2: Doufám, že si tenhle post nepřečte zas 200 lidí. Je totiž psaný podle skutečné reality a nerada bych v někom vyvolala dojem, že jsem líná a zakomplexovaná ženská bez schopnosti sebereflexe a zhodnocení situace. Normálně se chovám fakt normálně. 

Žádné komentáře:

Okomentovat