Název blogu není jednoznačný, snad proto, že různých deníčků zoufalých matek či šťastných paní tady už je i bude dost. Mé příhody nejsou určitě ničím zcela výjimečné, spíš dost všední a tuctové. Já se je snažím jen zkousnout a zpracovat. Ani ne tak pochopit jako přijmout. Najít na nich něco trochu srandovního a posypat je sarkasmem jako buchtu moučkovým cukrem. Vzít si z nich ponaučení a za pár týdnů či měsíců naskočit do stejného vagonu a vše si pro velkou úspěšnost zopakovat.

A když někdo přeci jen nechápe, otáčí očima a přemítá nad mou blbostí, s nehraným klidem mu odvětit: "Může se to stát i vám" :-)

PS: A tenhle klid, nehraný, mně teď přináší mé psaní. Přišla jsem na to, možná pro někoho pozdě, ale kdo nám vlastně určuje, kdy je v životě na co pozdě? Biologické hodiny? Postava, ne zrovna kopírující tvar svatební šněrovačky? Alzheimer?

Přeji příjemné a ničím nerušené počtení :-)


sobota 2. února 2019

15 věcí o mužích

aneb co jsem zjistila za cca 20 let nepřetržitého bádání. (Je toho víc, ale tohle je takovej ten "core" společnej víceméně pro všechny. Musíme bejt, holky, dost tolerantní, ať se to nezmění v hardcore.)

1) Všichni tráví donebevolající dobu na záchodě. Tady asi dalších komentářů netřeba.

2) Všichni mají čistější auto než já. Bez pásů zalepenejch žvejkama, rozteklých lízátek v přihrádce u ručky a plesnivejch drobků všude mezi sedačkami. Jsem prase, ale zase zvládam jezdit ve stresu a obouma rukama zároveň obsluhovat posádku vzadu (a otvírat ty kulatý Chupa Chups lízátka za jízdy. A to se fakt nedá.)

3) Ochotní pomoci s čímkoli jsou jen dokud se s nimi nevyspíte. Což je stará známá pravda, nicméně odteďka už žádná, dokud mi aspoň neomítne zeď, nepoloží podlahu a nespraví splachovadlo. Přes to vlak nejede. (Tohle si podtrhnu a jako první naučim holky, až na to budou mít věk. Nebo ostrouhají jako já.)

4) Pěkné spodní prádlo nosí jen dokud s nimi nežijete (tudíž ho ani neperete). Pak přijdou na řadu retro skvosty, v lepším případě bez děr.

5) Dokud spolu jen randíte, používají deodorant (ti sofistikovanější i parfém) při cestě za Vámi. Při společném životě už se voní jen při odchodu ven. (Dodnes nepochopím, proč se jeden voněl Armanim, když jel s tátou na dřevo...).

Prej jsem hned těhotná, jak se kolem šmrncnou trenky. Takže sundavat :D!!!


6) Neumí číst ani odpovídat na dlouhé zprávy. Ty většinou zůstanou bez odezvy, v lepším případě zareagují na informaci obsaženou v poslední větě. Raději sdělovat vše stručně, jednou větou. Případně rozdělit každý dotaz do extra zprávy - u emailu doporučuji i uvést věc do předmětu. (Toto zjištění je nezávislé na věku a IQ. Ověřeno v praxi i na vrcholovém managementu. Oni to prostě nedávají, ale asi za to nemůžou. Mrzuté.)

7) Neumí najít konkrétní jídlo v lednici. S výjimkou mého otce. Ten ho řadí dle FIFA a typu potraviny.

8) Všichni (ve věku cca 20-40 let) koukají na Big Bang Theory a/nebo Dva a půl chlapa. Všichni.

9) Vždycky mají nějakou jinou v záloze. Vždycky.

10) Nejsou drbny, na sociální sítě přispívají zřídka a naoko jsou offline. Ale přesně vědí, kdo a v kolik Vám co olajkoval.

11) Znají spoustu romantických filmů. I když se třeba tváří, že ne.

12) Jsou jak bumerang. Docela často se vrací zpátky. (Když nezdrhnete dostatečně daleko.)

13) Na opačné pohlaví sice kladou velmi vysoké nároky (malý kozy, velká prdel, znáte to, bla bla bla...), nakonec se ale spokojí s průměrností. Dlouho jsem přemýšlela o tom, proč. Pohodlnost, nejspíš. Vedle tuctovky nemusí na sobě ani oni makat.

14) Mají prapodivné stravovací návyky... Už mě asi nikdy nepřekvapí 15 hermelínů v lednici, suchá rejže ani latté a k tomu pivo.

15) Jsou průhlední a předvídatelní. V mnoha případech teda. Což absolutně nevylučuje možnost, že se překvapit nechám. Jako ten správný snílek a naivka obvykle nepříjemně. Nebo jsem jen pesimista???


Žádné komentáře:

Okomentovat